onsdag 28 mars 2012

Coacherna del 2

Coacherna är bara en serie av allt jag sett idag. Som lite lagom febrig och förkyld har jag ömsom slumrat i soffan, ömsom haft datorn i knät och kollat på SVT Play.

I tur och ordning har jag sett:
Smartare än en femteklassare - inte riktigt säker på varför, men det kändes som ett bra ställe att börja på.
Robins - senaste avsnittet från i lördags. Filip och Fredrik var speedade som vanligt. Trist att de inte lät Anna Brolin komma in alls i samtalet utan bara babblade på.
Dox om Sarah Palin - en dokumentär som var klart sevärd. Kvinnan är galen (kanske ingen nyhet, men att det var så illa?)

Dessutom upptäckte jag till min stora glädje att en av mina favoritserier The Big C har börjat igen.

Behöver jag säga att jag dessutom snart att läst ut Internet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar