måndag 28 november 2011

Snabbläsaren nja....

Nu konkurrerar mycket om min uppmärksamhet. Har ju skrutit om att jag plötsligt läser så väldigt fort, men nu får jag revidera det där igen.... I dagarna kom senaste numret av Filter och när den kommer blir den ofta prioritet nummer ett bland läs-valen. Sedan har jag ju spelat en del wordfued också. Inser att det nog är lite nyhetens behag, men det har varit väldigt kul för en föräldraledig (ibland lite uttråkad) mamma att ha lite kontakt med andra via detta lite kluriga ordspel. Så trots att lilla Sommarboken är kort har jag ännu inte läst ut den. Kanske synkas jag och M med att vi båda har läst ut våra respektive böcker så att vi ääääntligen kan ha lilla bokcirkeln. Längtar ju efter Jonas Karlssons senaste novellsamling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar