måndag 31 oktober 2011

Ett första steg över tröskeln

Idag åkte löpkläderna på för första gången på väldigt länge och jag tog mig ut i mörkret en sväng. Det var härligt, men galet irriterande när jag insåg att min offline-Spotify-lista inte var offline längre, och Tele2:s 3G-täckning dessutom är under all kritik. Täckningskartan visar att det ska vara till och med 4G här, men då borde väl gå att strömma musik utan avbrott? Nu blev det tvärstopp, precis i värsta uppförsbacken.

Hur som helst - ett första steg till mitt nygamla liv som en-som-går-ut-och-springer-regelbundet! Det är något speciellt med att springa på hösten (eller är det tidig vinter nu?). Mörkret och den friska luften och allt det där. Inte dumt alls. Höstspring och vårspring. Det är grejer det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar